Bij bedrukte pizzadozen denk je waarschijnlijk aan een pizzeria, afhaalrestaurant of een brakke zondag. Maar wist je dat onze bedrukte pizzadozen ook gebruikt worden als verpakking voor een magazine?
Onze pizzadozen worden door Sociaal Kapitaal gebruikt om de lancering van een magazine in een 'pizza-thema' te gieten. Wij waren benieuwd hoe Nina (werkzaam bij dit marketing bureau) het bestelproces heeft ervaren en stelden haar onderstaande vragen.
Kan je uitleggen wat jullie met Sociaal Kapitaal precies doen?
Sociaal Kapitaal is een strategisch en creatief marketing bureau; een partner op gebied van branding en marketing. Van merkverhaal tot fotografie en van brandboek tot social media.
Waar hebben jullie de bedrukte pizzadozen precies voor ingezet?
Onlangs hebben wij ons eerste magazine gelanceerd: FAAM. FAAM vertelt de verhalen van onze klanten, medewerkers en partners. Wij geloven dat het niet producten zijn die verkopen, maar goede verhalen. Daarom hebben we besloten om, samen met het magazine, 'alle ingrediënten voor een goed verhaal' toe te voegen: een (SK-branded) notitieboekje, een pen en een kaart. Het idee om voor het pizza-thema te gaan, ontstond uit dit concept. De onverwachte presentatie trekt meteen de aandacht en we hopen dat de ontvangers nieuwsgierig worden naar de inhoud.
Zo zie je maar weer: een verpakking - en zelfs een pizzadoos - kan voor heel veel verschillende doelen ingezet worden. Juiste deze andere benadering zorgt voor onderscheidenheid én aandacht van jouw (potentiële) klanten. Ben jij benieuwd hoe bedrukte verpakkingen jou verder kunnen helpen? Plan dan hier een adviesgesprek met ons in. Wil jij direct bedrukte pizzadozen bestellen? Dat kan via deze link.